صفحه زرد

اخبار جدید

صفحه زرد

اخبار جدید

معادله جالب:

معادله جالب:
از سن خودت 20 سال کم کن. باقیمانده رو با 7 جمع کن. اگه عدد زوج بود با 1 جمع و اگه فرد بود از یک کم کن. اگه رنگ تیره رو دوس داری ضرب در 3 کن و اگه رنگ روشن رو دوس داری ضربدر 3.5 کن. نتیجه نهایی رو ول کن سر کار بودنت رو حال کن
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۲ سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی...!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۳ هر وقت دلتنگت میشم میام پشت در قلبت هی در میزنم پس هر وقت قلبت میزنه بدون دلم برات تنگ شده

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بیبنم اگه یه روز از خواب بیدار بشی ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته .........
صبحونه چی می خوری؟؟؟؟ !!!!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اس ام اس از هر چی
اگه از کنار خر رد شدی ار ار کرد بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده ...!!!
((بهت تبریک می گم-خیلی به هم میاین!!!))
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خوبه ادم یکی را دوست داشته باشه نه به خاطر اینکه نیازش رو برطرف کنه نه به خاطر اینکه کس دیگری رو نداره نه به خاطر اینکه تنهاست و نه از روی اجبار بلکه به خاطر اینکه اون شخص ارزش دوست داشتن رو داره
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فریاد من از داغ توست     /        بیهوده خاموشم مکن
حالا که یادت میکنم          /       دیگر فراموشم نکن
همرنگ دریا کن مرا         /         یکبار معنا کن مرا .......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تو ندانستی چه می خواهم زتو               /            من نگفتم  که بمان  یا که برو !
 من فقط می خواستم شمعی شوم       /             تا بسوزم جان خود را نزد تو
تو ولی از آتشم ترسیدی و رفتی و           /            گفتی که : برو ! نه من نه تو
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

من نشانی از تو ندارم، اما نشانی ام را برای تو می نویسم: در عصرهای انتظار،به ‏حوالی بی کسی قدم بگذار خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های ‏تنهایی شو کلبه ی غریبی ام را پیدا کن ، کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب ‏آرزوهای رنگی ام! در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر ‏غمش را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق عصاره ی انتظار پشت ‏دیوار دردهایم نشسته
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ا
هیچ کس اشکی برای ما نریخت       /         هر که با ما بود از ما می گریخت
چند روزی هست حالم دیدنیست       /        حال من از این و آن پرسیدنیست
گاه بر روی زمین زل می زنم               /         گاه بر حافظ تفاءل می زنم
 حافظ دیوانه فالم را گرفت                  /          یک غزل آمد که حالم را گرفت:
 ما زیاران چشم یاری داشتیم           ***       خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خداوندا! اگر بخواهم آنچه در ذهن دارم با تو بگویم، هزاران جلد کتاب می شود ولی آنچه در دل دارم یک جمله بیش نیست: دوستت دارم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زن به شوهرش میگه : می خوای دفتر یادداشتت باشم تا همیشه همراهت باشم ؟ مرد : عزیزم سر رسیدم باش تا هر سال عوضت کنم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از بنده خدا می‌پرسن: وقتی امام زمان بیاد چی میشه؟ بنده خدا میگه: همه چیز خوب میشه، همه نمازخون میشن، همه مهربون میشن، همه پولدار میشن، میشه مثل زمان شاه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

میدونی M T N ایرانسل یعنی چی؟

یعنی مردم تلفن ندیده

ترس از عشق، ترس از زندگی است، آنان که از عشق می گریزند، مردگانی بیش نیستند

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



آرزوی 4 حیوان:
جوجه تیغی:نازش کنن
پاندا:عکس رنگی بگیره!
گوسفند:خلوی وانت بشینه
خر:نمی گم داغ دلت تازه نشه!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای چشم خاموشت بمیرم . کنار چشمه ی نوشت بمیرم .نمیخواهم در آغوشت بگیرم . که میخواهم در آغوشت بمیرم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چیه ؟؟ فکر کردی اس ام اس جدیده؟
یا فکر کردی کارت دارم؟؟؟
نه بابا فقط میخواستم بگم دوستت دارم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست

حاجت به بیان نیست که ارزوی تو پیداست

.من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم

افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست ..............

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گفتمش بی تو چه میباید کرد ؟ / عکس رخساره ی ماهش را داد

گفتمش همدم شبهایم کو ؟ / تاری اززلف سیاهش راداد ..

وقت رفتن همه رومیبوسید / به من ازدور نگاهش راداد ..

یادگاری به همه داد و به من... / انتظار سرراهش را داد


 

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ب.ظ http://go-go.blogsky.com

سلام عزیز
مرسی که بازم سرزدی و کامنت گذاشتی
پست جالبی بود
تبادل لینک؟؟؟

سلام عزیزم ممنون از اینکه جواب دادید مایلم با شما بیشتر آشنا بشم خصوصیات جالب و ایده آلی دارید . شادو سلامت باشید. امیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد